سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید عمده گونی برنج

 

خرید کیسه لمینت

خرید عمده گونی برنج

بیشترین خرید عمده گونی پلاستیکی توسط کشاورزان و انبارداران مواد غذایی انجام می شود. برای کشاورزان و عرضه کنندگان برنج به دلیل مصرف بالایی که دارند، خرید عمده گونی برنج به صرفه تر است. خرید عمده گونی برای برنج در ابعاد مختلف و به صورت رولی یا کیسه ای انجام می شود. تولیدکنندگان گونی خالی برنج نسبت به نیاز مشتریان خود، پارچه گونی ها را به صورت خام، یا به صورت دوخته شده تحویل مشتری می دهند. مزیت رول ها در این است که خریداران عمده گونی برنج می توانند آن ها را نسبت به نیاز خود در ابعاد مختلف برش داده و از گونی ها استفاده کنند. خرید عمده گونی های برنج در ظرفیت های مشخصی انجام می شود:

ده کیلوگرم

بیست کیلوگرم

سی کیلوگرم

چهل کیلوگرم

پنجاه کیلوگرم

لازم به ذکر است که خرید عمده گونی برنج با ظرفیت بالا در انبارهای مواد غذایی و برای جابجایی برنج معمول تر است. ولی برای نگهداری خانگی و فروشگاه ها از گونی هایی با ظرفیت کمتر و کوچکتری استفاده می کنند.

گونی برنج کنفی

در ساخت پارچه های گونی کنفی از ساقه گیاه شاهدانه استفاده می شود. برای دوختگونی برنج کنفی، الیاف کنفی از ساقه این گیاه تهیه شده و به هم بافته می شوند. سپس در ابعاد مختلف تهیه و در بازار عرضه می شود. الیاف تولید شده کلفت تر از الیاف تهیه شده از پنبه هستند. بنابراین بافت این گونی ها نیز از گونی های نخی درشت تر است. در ادمه به توضیح معایب و مزایای گونی های کنفی می پردازیم:

بافت درشت گونی های برنج کنفی، آن ها را به مناسب ترین گونی برای نگهداری و جابجایی برنج تبدیل کرده است.

میزان جذب رطوبت این گونی ها نسبت به گونی های نخی بالاتر است. این به دلیل جنس الیاف آن ها می باشد.

وزن گونی های کنفی از گونی های نخی بیشتر است. در واقع می توان گفت این گونی ها جزء سنگین ترین کیسه ها هستند. به همین دلیل هنگام خرید عمده گونی برنج، جابجایی آن ها سخت تر است.

قیمت این گونی ها از گونی های نخی بالاتر است. هرچند خرید عمده کیسه برنج کنفی به صرفه تر از خرید تکی آن است، اما همچنان هزینه زیادی در بر می گیرد.

استقامت آن ها در جابجایی وزن زیاد به گونه ای است که از آن ها برای جابجایی برنج در وزن های زیاد استفاده می شود.

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی باهران بگ تولید کننده و فروشنده انواع کیسه های صنعتی است. در صورت نیاز به خرید کیسه لمینت پیشنهاد می کنیم از محصولات این سایت دیدن کرده و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.