سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گونی برنج از کجا بخریم؟

 

خرید کیسه کامپوزیت

گونی برنج از کجا بخریم؟

در زمینه مواد غذایی از جمله برنج، خرید عمده گونی پلاستیکی برای برنج یکی از مسائل مهم و ضروری محسوب می شود. چرا که برنج یکی از غذاهای اصلی ایرانیان محسوب می شود. بنابراین تولید، توزیع و خرید آن نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. در این مقاله به بررسی کیسه های مناسب برای بسته بندی برنج، از بین کیسه های صنعتی که برای بسته بندی هستند می پردازیم. همچنین بررسی می کنیم کدام از نظر جنس و قیمت برای جابجایی و نگهداری برنج بهتر است و از کدام مرکز فروش گونی برنج آن را تهیه کنیم.

بررسی انواع کیسه برای برنج

نگهداری مواد غذایی مانند برنج از اهمیت زیادی برخوردار است. این اهمیت به این دلیل است که چنانچه در جای مناسبی نگهداری نشوند اصطلاحا دچار آفت می شوند. منظور از این آفت کرم یا شپشکی است که داخل کیسه تشکیل می شوند. در بسیاری از موارد با جدا کردن آن ها برنج قابل مصرف است. اما در شرایطی که این گونی ها در جای گرمی مثل انبار نگهداری می شود، سرعت رشد این کرم ها زیاد شده و دیگر قابل مصرف نیستند. برای نگهداری و جابجایی برنج از انواع گونی استفاده می شود: گونی پلاستیکی و گونی کنفی یا نخی.بهترین پارچه برای نگهداری برنج، گونی های کنفی یا نخی هستند. در زیر به مقایسه انواع آن ها، و بیان مزایا و معایبشان می پردازیم:

مزایا و معایب کیسه نخی و کنفی برای برنج

به دلیل اینکه مصرف برنج در ایران زیاد است، مصرف کیسه برای برنج نیز به مراتب بالاتر است. بنابراین خرید عمده گونی برای برنج از هر سه جنس پلاستیکی، نخی و کنفی نیز به راحتی انجام می شود.گونی های نخی و کنفی برای برنج مزایا و معایبی دارند که در ادامه به آن ها می پردازیم:

·       پارچه نخی و کنفی، بر خلاف گونی های پلاستیکی، باعث رفت و آمد هوا به داخل گونی شده و از ایجاد باکتری ها و بد بو شدن برنج جلوگیری می کند.

·       این پارچه ها، رطوبت ایجاد شده بین دانه های برنج را می گیرد.

·       گونی های نخی قدرت تحمل بار سنگین را دارند و نسبت به انواع گونی های پلاستیکی در برابر اجسام تیز مقاومت تر هستند.

·      کیسه های کنفی و نخی به دفعات زیاد و برای مصارف مختلف قابل استفاده هستند.

·      قیمت نسبتا بالایی دارند.

مزایا و معایب گونی پلاستیکی برای برنج

وزن گونی پلاستیکی در مقایسه با گونی های نخی و کنفی کمتر است و حمل و نقل آن به عنوان کیسه خالی برای برنج نیز راحت تر است.

·      از گونی پلاستیکی در خرید برنج با مقادیر کم بیشتر استفاده می شود.

·      قیمت گونی پلاستیکی نسبت به همتایان خود کمتر است و تهیه تعداد زیاد آن به صرفه تر است.

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی باهران بگ تولید کننده و فروشنده انواع کیسه های صنعتی است. در صورت نیاز به خرید کیسه لمینت پیشنهاد می کنیم از محصولات این سایت دیدن کرده و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.