سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انوع گونی در صنعت و کاربرد آن ها (بخش پنجم)

 

خرید کیسه لمینت

انوع گونی در صنعت و کاربرد آن ها (بخش پنجم)

بسته بندی در صنایع مختلف ویژگی های خاص خود را دارد اما بیشتر صنایع برای بسته بندی محصولات خود از نوعی گونی پلاستیکی استفاده می کنند. در ادامه بیشتر با این محصولات آشنا خواهیم شد:

گونی کاغذی

گونی کاغذی در صنایع بیشتر با نام پاکت کاغذی شناخته می شود. با اینکه مصارف استفاد از گونی کاغذی نسبت به پلاستیکی و کنفی کمتر است اما ویژگی بعضی محصولات ایجاب می کند که آن ها را در گونی های کاغذی یا بهتر بگوییم کیسه یا پاکت کاغذی بسته نمود. شاید این تصور ایجاد شود که کاغذ نمی تواند مقاومت کافی در برابر عوامل محیطی داشته باشد اما تولیدکنندگان با استفاده از پروپیلن و دیگر پلیمرهای پلاستیک مقاومت مورد نیاز برای بسته بندی این محصولات را فراهم می کنند.

انواع پاکت کاغذی

این محصول نیز بر اساس میزان مقاومت و متریالی که در تولید آن ها به کار گرفته می شود به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. از رایج ترین انواع پاکت کاغذی می توان به موارد زیر اشاره داشت:

پاکت متالایز

پاکت متالایز به صورت دو لایه و سه لایه تولید می شود. گونی کاغذی دو لایه از یک لایه متالایز و یک لایه پلی اتیلن ساخته می شود و بیشتر جهت بسته بندی کود در مصارف کشاورزی کاربر دارد. گونی کاغذی سه لایه نیز از یک لایه پلی استر، متالایز و پلی اتیلن ساخته می شود و برای نگهداری از مواد غذایی از آن استفاده می کنند.

پاکت کامپوزیتی

کیسه کامپوزیتی از مقاوم ترین انواع گونی کاغذی است. این محصول نیز در لایه های مختلفی ساخته می شود و یکی از بهترین گزینه ها برای بسته بندی مواد معدنی، مواد غذایی و خوراک دام به شمار می آیند. قابلیت چاپ بالا، مقاومت بالا در برابر وزن بالا و امکان نگهداری در کنار یکدیگر از دیگر مزایای آن است. از انواع پرکاربرد این محصول می توان به موارد زیر اشاره داشت:

پاکت کاغذی سه لایه که شامل لایه داخلی از پلی پروپیلن بافته شده، لایه میانی از جنس ترکیب پرو اتیلن و پرو پیلن و لایه خارجی از یک روکش صدفی و شفاف تشکیل شده است.

پاکت کامپوزیتی چهار لایه که شامل لایه داخلی از پلی پروپیلن بافته شده، لایه میانی از جنس ترکیب پرو اتیلن و پروپیلن، لایه سوم نیز بر اساس خواست مشتری بین متریال صدفی، شفاف، متالایز و یا کاغذ انتخاب می شود و لایه خارجی از یک روکش صدفی و شفاف تشکیل شده است

قیمت گونی کاغذی

گونی یا کیسه های کاغذی اغلب برای بسته بندی مواد غذایی، خوراک دام و طیور، مصالح ساختمانی و مواد معدنی مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت گونی کاغذی بسته به نوع و ابعاد محصول تعیین خواهد شد.

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی باهران بگ تولید کننده و فروشنده انواع کیسه های صنعتی است. در صورت نیاز به خرید کیسه لمینت پیشنهاد می کنیم از محصولات این سایت دیدن کرده و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.