سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انوع گونی در صنعت و کاربرد آن ها (بخش چهارم)

 

خرید گونی

انوع گونی در صنعت و کاربرد آن ها (بخش چهارم)

بسته بندی در صنایع مختلف ویژگی های خاص خود را دارد اما بیشتر صنایع برای بسته بندی محصولات خود از نوعی گونی پلاستیکی استفاده می کنند. در ادامه بیشتر با این محصولات آشنا خواهیم شد:

گونی پلاستیکی

با توجه به مزایایی که پلاستیک دارد امروز گونی پلاستیکی بیشترین استفاده را در صنایع بسته بندی دارد. امروزه تنوع بسیار زیادی در تولید این محصول دیده می شود و تولیدکنندگان این محصول بسته به سفارش مشتری آن را در انواع ساده، ضد آفتاب، زیپ دار و رولی تولید و به بازار عرضه می دارد. مواد اولیه مورد استفاده در تولید این محصول پلی پروپیلن و پلی اتیلن هستند. از مزایای این مواد اولیه باید به سبک بودن، شفافیت و مقاومت بالای آن در برابر پارگی و رطوبت اشاره داشت. پلی پروپیلن مقاومت و انعطاف بیشتری در مقایسه با پلی اتیلن دارد.

مزایای استفاده از گونی پلاستیکی

مزایای این محصول به قدری بالا است که امروز خرید گونی پلاستیکی و استفاده از آن در صنایع مختلف روز به روز بیشتر می شود. از این مزایای می توان به موارد زیر اشاره داشت:

بافت فشرده این محصول از ریخته شدن و یا هدر رفت محتویات پیشگیری می کند. این محصول یکی از بهترین متریال برای بسته بندی مواد ریز و پودری مانند گچ، برنج، آرد و سیمان است.

وزن کم این بسته بندی حمل و نقل آن را ساده می سازد.

روی بسته بندی پلاستیکی به راحتی می توان انواع چاپ را انجام داد.

مقاومت بالای این بسته بندی در برابر رطوبت، گرما، سرما و عوامل محیطی مثال زدنی است.

برخلاف تصور گونی پلاستیک به راحتی قابل بازیافت است؛ به طوری که از آن می توان بارها و بارها استفاده نمود.

قیمت مناسب نیز مهم ترین مزیت گونی پلاستیکی با دیگر محصولات است.

کاربرد گونی پلاستیکی در صنایع

از گونی پلاستیکی بیشتر برای بسته بندی مواد و محصولاتی که ریز هستند و حالت پودری دارند استفاده می شود. حال این محصول می تواند آرد و برنج باشد که در صنایع مواد غذایی کاربرد دارد و یا سیمان و گچ باشد که در صنایع ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرند. از این محصول به عنوان سایه بان جهت ایجاد سقف موقت در ساختمان سازی و نمای ساختمان نیز استفاده می شود. بسته بندی محصولات کشاورزی از دیگر کاربرد این گونی ها هستند.

قیمت گونی پلاستیکی

در زمان خرید گونی پلاستیکی بهتر است در ابتدا به نوع مورد نیاز توجه داشته باشید چرا که قیمت این محصول بر اساس نوع آن متفاوت خواهد بود. تولیدکنندگان بسته به نیاز مشتری آن را در ابعاد مختلف تولید می کند و هر چه سایز بزرگتری نیاز داشته باشید باید هزینه بیشتری در نظر بگیرید. قیمت گونی پلاستیکی رولی برای صنایع بزرگ گزینه بهتر و مقرون به صرفه تری است.

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی باهران بگ تولید کننده و فروشنده انواع کیسه های صنعتی است. در صورت نیاز به خرید کیسه لمینت پیشنهاد می کنیم از محصولات این سایت دیدن کرده و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.