سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خواص نخ پلی پروپیلن

 

خواص نخ پلی پروپیلن

خرید نخ پروپیلن از الیاف پلیمری پیچیده ای با قدرت و دوام بالا برخوردار هستند. روند تولید بسیار پیچیده است. پلی پروپیلن ذوب شده است، با افزودن اجزای مورد نیاز خواص محصول نهایی بهبود می یابد و یک فیلم از آن تشکیل می شود که به نوارها متصل می شود. مواد حاصل شده بر روی بوبین های ویژه یا کویل ها به روش متقاطع زخم شده اند، که به موجب آن موضوع بسیار ساده تر است، بدون بریدن یا چسبیده شدن.

تقاضای بالا برای این مواد به دلیل تعداد زیادی از مزایای آن در مقایسه با مشابه در موضوعات معمول است. نخ پلی پروپیلن با افزایش قدرت، کشش و حداقل تراکم فله مشخص می شود. آنها مقاوم در برابر سایش، خم شدن مکرر، فرآیند پوسیدگی نیستند، دارای مقاومت بالا به مواد شوینده، آب گرم، و همچنین دارای خواص آنتی استاتیک هستند. یک واقعیت مهم این است که موضوعات پلیمر مواد سازگار با محیط زیست هستند، بنابراین هنگام کار با آنها هیچ احتیاط خاصی نیاز نیست. و محصولات آن ها می توانند با خیال راحت با محصولات غذایی تماس بگیرند.

نخ های پلی پروپیلن باید لزوما مطابق با GOST    باشند. توده های تولید شده بوبین ها به طور متوسط 5 کیلوگرم است و تراکم سیم پیچ در آنها از 550 تا 3500 تاکس متفاوت است. استحکام نخ (توانایی مقاومت در برابر شکستگی زیر بار) در کیلوگرم (نیروی) اندازه گیری می شود و برابر با 1.4-21 کیلوگرم است.

موضوع فیبر نوری

این موضوع که توسط روش تقسیم طولی (فیبریژن) ساخته شده است. پس از تشکیل پلیمورهای تشکیل شده به نوارها (عرض آنها بیش از 100 میلی متر نیست)، یک سازگاری خاص در قالب یک غلتک سوزنی، تقسیم آن را انجام می دهد. برای این، خش های طولی روی سطح فیلم با آن ساخته شده است.

پس از این، نوار ها به طوری که طول آنها 4-10 برابر بزرگتر می شود و درمان گرما بر روی غلطک های کششی در یک محفظه خاص انجام می شود، جایی که فیلم از درجه حرارت بالا ذوب می شود و در نتیجه کشش داده می شود. این باعث می شود یک نخ (پلی پروپیلن) یا (پلی کربنیک) پلی پروپیلن باشد.

نخ چند رشته ای

یکی از ویژگی های تولید این نخ ها، استفاده از افزودنی های خاص است که در نتیجه مواد حاصل از آنها بسیار مقاوم در برابر اشعه های UV است. نخ های چند منظوره برای تولید چنین محصولاتی استفاده می شود که باید به طور خاص به شرایط آب و هوایی، مواد شیمیایی و غیره مقاوم باشد.

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی باهران بگ تولید کننده و فروشنده انواع کیسه های صنعتی است. در صورت نیاز به خرید نخ پروپیلن پیشنهاد می کنیم از محصولات این سایت دیدن کرده و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

نخ پروپیلن