سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع مدل های گونی های لمینت

 

انواع مدل های گونی های لمینت

گونی لمینت لایه یا همان گونی نایلون دوزی شده می باشد که این مدل از کیسه ها مانند کیسه های یک سرباز دوخت می‌گردند در واقع تفاوت اصلی آنها در بخش درونی می باشد که در قسمت درونی آن یک لایه از نایلون قرار داده می‌شود که معمولاً در بیشتر مواقع انتهای گونی ها بنا به درخواست مشتری سردوزی می گردد.

 هدف از لایه نایلونی استفاده شده در داخل کیسه این می باشد تا از محتوای داخل گونی در مقابل رطوبت و یا سایر عوامل محافظت گردد که معمولاً از این مدل گونی ها برای نگهداری شکر و یا سایر موادی که باید از از رطوبت و سایر عوامل تهدید کننده دور بمانند استفاده می شودلازم به ذکر است که جنس لایه بیرونی این محصولات از پلی پروپیلن جنس بخش داخلی آن نیز از پلی اتیلن است.

 کیسه‌های فشرده ضد آب و افتاب

این گونی از نوکیسه ها نیز دارای عرض 1 متر تاج 4.20 سانتیمتر می باشد که دارای طول های مختلفی هستند و با توجه به سفارش مشتری تولید می شود.

که معمولا این کیسه ها در رنگ های سفید و یا طوسی و یا راه راه تولید می شوند.

یکی دیگر از ویژگی‌های خاص این محصولات داشتن وزن بسیار کم حدود 130 تا 250 گرم است که جنس این گونی ها از   پرو پلین و پلی اتیلن است که معمولاً  ضد آب و آفتاب می باشد.

 کیسه های ضد آب و آفتاب خارجی چیست؟

 اندازه این مدل از کیسه ها از 4 متر تا 8 متر قابل تغییر است که معمولاً طول آن از 40 تا 75 متر می تواند تغییر کند.

رنگ این محصولات نیز به صورت نقره ای مشکی نارنجی و یا سبز و سفید می باشد که   دارای وزن بسیار کم حدود 130 تا 200 گرم است و مناسب ترین گزینه برای نگهداری مواد خاصی می باشند که نیاز به مراقبت خاص برای جلوگیری از فاسد شدن هستند.

 کیسه های صادراتی لمینت چیست؟

این محصولات جزو معروف ترین و مهم ترین گونی ها می باشد که استانداردهای خاص در دنیا تولید می‌شود که معمولاً دارای بافت‌های شطرنجیم شکل بوده دلیل اینکه دارای سطح بسیار صاف و یکنواخت هستند زیبایی بخصوصی دارد همچنین کیفیت این محصولات فوق العاده بالا بوده و با چاپ شرکت‌های تولیدکننده بر روی این گونی های پلاستیکی دارای ظاهری بسیار جذاب تر می شوند که معمولاً جز به محصولات پرفروش می‌باشند که به کشورهای دیگر نیز صادر می‌گردند.

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی باهران بگ تولید کننده و فروشنده انواع کیسه های صنعتی است. در صورت نیاز به خرید کیسه لمینت پیشنهاد می کنیم از محصولات این سایت دیدن کرده و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

 

خرید کیسه لمینت