سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نخ pp یا نخ های پروپیلن

 

نخ pp    یا نخ های پروپیلن

خرید نخ پروپیلن با توجه به نوع مصرف و قابلیت های آنها به دو گروه تقسیم می شوند:

1. نخ فیبریله

این نوع نخ ها برای تولید انواع پارچه های پلی پروپیلن (PP)، تسمه جهت حمل ونقل، دوخت های صنعتی، حصیربافی، پرده دوزی، تزئینات و … قابل استفاده می باشد.

2. نخ مولتی فلامینه (CF)

این نوع نخ ها از رشته های بسیار ریزی می شود که در فواصل 7 الی 5 سانت به هم جوش می خورند تا از هم باز نشوند و بتوان آنها را بصورت یک رشته نخ که متشکل از 80 تا 400 رشته نخ است در آورد این نوع نخ ها به خاطر رشته رشته بودن دارای مقاومت بسیار خوبی است.

پلی پروپیلن یک لیف صد درصد مصنوعی است، مونومر آن پلی پروپیلن است که یکی از مشتقات نفتی می باشد. پلی پروپیلن یک پلیمر ترموپلاست است و میتوان چیپس آنرا با استفاده از فرآیند ذوب ریسی تبدیل به لیف کرد. الیاف پلی پروپیلن که از طریق پلیمریزاسیون پروپیلن به صورت یک پلیمر خطی تهیه می شوند به اختصار پ-پ نامیده می شوند.

ویژگی های نخ pp

      کمترین گره

      قابل استفاده در چرخهای صنعتی و دستی

      یک دست و یکنواخت

      مقرون به صرفه

      قیمت مناسب

      پرز گیری شده و روان

      بسته بندی کیسه

ویژگی های پروپیلن باعث رشد سریع آن در سطح بین المللی شد و بعد از مدتی، پلی پروپیلن توانست از نظر مقدار تولید، چهارمین مقام را بعد از پلی استر، نایلون وآکریلیک کسب کند. الیاف و نخ های نواری دو کاربرد پلی پروپیلن را تشکیل می دهند که نسبتاً به آسانی از ذوب ریسی تهیه می شوند و آسان بودن تولید این نوع الیاف و پائین بودن هزینه تولید استقبال بسیار زیادی را به همراه داشته است. با به کار گیری مواد بالا برنده مقاومت در مقابل اشعه ماوراء بنفش سعی شده عیب کم بودن مقاومت پلی پروپیلن در مقابل این اشعه مرتفع شود. نخ پلی پرو پیلن گرانول خالص تولید شده، بیشترین کاربرد را در تولید فیلتر های نخ تابیده میکرونی دارد، این نخ به عنوان یکی از پر کاربرد ترین تجهیزات تصفیه آب در صنعت آب شیرین کن مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به تراکم بالای الیاف، ذرات در سطح خارجی باقی مانده و آب با سطح ذرات کمتر از 5 میکرون وارد سیستم پیش تصفیه آب می شود.

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی باهران بگ تولید کننده و فروشنده انواع کیسه های صنعتی است. در صورت نیاز به خرید نخ پروپیلن پیشنهاد می کنیم از محصولات این سایت دیدن کرده و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

 نخ پروپیلن