سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اندازه گونی های لمینت

 

اندازه گونی های لمینت

در حالت استاندارد گونی لمینت معمولاً در اندازه های 25 سانتی متر در 2 متر می باشند که این اندازه ها می تواند به درخواست مشتری تغییر پیدا کند خیلی راحت می توانید با توجه به نیاز خود اندازه دلخواه را به شرکت تولید کننده کیسه اطلاع داده و همچنین خواهان چاپ اسم خواسته شرکت تازه بر روی این گونی هستند.

زمینه‌های استفاده از کیسه های گونی لمینت چیست؟

معمولاً شرکتهایی که محصولات خاصی را تولید می‌کنند و نیاز به بسته‌بندی محصولات خاصی مانند سیمان و یا انواع کودها و غیر دارند استفاده از این مدل گونی ها را بیشتر ترجیح می دهند چون محصولاتشان باید به دور از رطوبت و در بازه زمانی طولانی سالم نگه داشته شود که استفاده از این مدل گونی ها مناسب ترین گزینه می باشد.

چند نمونه دیگر از شرکتهایی که از انواع کیسه استفاده می کنند می توان به شرکت های تولید کننده لبنیات مکمل های غذایی انواع خوراک دام و طیور اشاره کرد و یا انواع شرکت های تولید کننده خشکبار و حبوبات و یا بذرهای کشاورزی و همچنین ادویجات نیز جزء شرکتهای تولید کننده محصولات ای می باشند که نیاز شدیدی به استفاده از گوشی های با کیفیت برای نگه داری سالم محصولاتشان دارند.

همچنین لازم به ذکر است که برای بسته بندی موادی مانند شیر خشک پودر پنیر و یا آرد سوخاری و غیره نیز استفاده از این مدل گونی ها بسیار مهم می باشد یکی دیگر از شرکت های تولید کننده مواد گرانول و نیز جزء واحدهای تولیدی می باشند که استفاده از گونی های لمینت را در اولویت کار خود قرار داده اند.

در واقع یکی از مهمترین و اصلی ترین ویژگی هایی که باعث شده است اکثر تولید کنندگان مواد مختلف استفاده از این مدل گونی ها را ترجیح دهد بالا بودن کیفیت و داشتن مقاومت بسیار بالا در مقابل نفوذ رطوبت به مواد و همچنین عدم دسترسی به برخی از حشرات در انبارها می باشد.

کیسه های صادراتی لمینت چیست؟

این محصولات جزو معروف ترین و مهم ترین گونی ها می باشد که استانداردهای خاص در دنیا تولید می‌شود که معمولاً دارای بافت‌های شطرنجی شکل بوده دلیل اینکه دارای سطح بسیار صاف و یکنواخت هستند زیبایی بخصوصی دارد همچنین کیفیت این محصولات فوق العاده بالا بوده و با چاپ شرکت‌های تولیدکننده بر روی این گونی های پلاستیکی دارای ظاهری بسیار جذاب تر می شوند که معمولاً جز به محصولات پرفروش می‌باشند که به کشورهای دیگر نیز صادر می‌گردند.

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی باهران بگ تولید کننده و فروشنده انواع کیسه های صنعتی است. در صورت نیاز به خرید کیسه لمینت پیشنهاد می کنیم از محصولات این سایت دیدن کرده و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

خرید کیسه لمینت